Metodika ITIL (IT Infrastructure Library) po poslednej aktualizácii na ITIL 4 pomáha IT manažérom efektívne budovať, rozvíjať a optimalizovať užívateľsky prívetivé IT prostredie. Či už pre dodávateľov alebo aj pre klientov (užívateľov) IT služieb. Naviac je kompatibilná s ďalšími štandardmi, ako napríklad PRINCE2, SCRUM, DevOps, IT4IT
Od roku 2007 najvýraznejší update je flexibilnejší, agilnejší, prepojený s DevOps a pripravený akcelerovať vašu kariéru!
Za posledných 10 rokov nebola na Slovensku žiadna iná organizácia s takým veľkým vplyvom v metodike ITIL ako TAYLLOR & COX. Sme vôbec prvý a stále jediný certifikační orgán v oblasti ITIL - IT Service Managementu a zároveň štandardu ISO 20000-1. Metodika je našou silnou stránkou, preto sme sa zapojili do developmentu novej verzie ITIL 4 a s hrdosťou Vám predstavujeme špičkovo pripravený kurz, na ktorom sme strávili tisíce hodín zlepšovaním. Urobili sme skrátka všetko pre to, aby ste boli nadšení!
ITIL 4 Managing Professional
ITIL MP stream sa zameriava na IT profesionálov v technologických projektoch a digitálnych tímoch naprieč organizáciou. Managing Professional obsahuje celkom 4 moduly. V týchto moduloch získate praktické aj technické znalosti potrebné pre návrh, dizajn a prevádzku IT služieb, tímov, alebo procesov. Ak chcete získať titul Managing Professional, je nutné absolvovať všetky 4 moduly plus ITIL Strategist kurz, ktoré súuniverzálne aj pre ITIL Strategic Leader stream. Tento titul je možné získať aj v prípade prechodu z ITIL v3 Expert kvalifikácie s pomocou ITIL 4 Managing Professional (MP) Transition.
ITIL Strategic Leader (ITIL SL) is a stream of two modules that are part of ITIL 4
ITIL Strategic Leader (ITIL SL) recognizes the value of ITIL, not just for IT operations, but for all digitally-enabled services. Becoming an ITIL Strategic Leader (ITIL SL) demonstrates that the individual has a clear understanding of how IT influences and directs business strategy.
Osvojte si to najzásadnejšie z 24 mesačného IT projektu za 8 hodín
Bez
znalostí metodiky, manažérska simulácia vytvára priestor pre osvojenie si
best practice IT Service Managementu podľa ITIL v reálnych situáciách, ale
na bezpečnom scenári "simulovaných dát", nie živom prostredí.
IT Service Management
Najväčším prínosom ITSM podľa štandardu ISO 20000 je, že vám pomôže navrhnúť organizačnú štruktúru, vzájomnú väzbu medzi procesmi a požiadavkami, ktoré sú odporúčané v knižniciach ITIL.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?