ITIL 4 Intro je doslova evolúciou v oblasti IT Service Managementu. Zvládne aj tie najnáročnejšie IT projekty a manažérske výzvy v časoch agilného riadenia, cloudových služieb a digitalizácie. ITIL 4 framework je výkonný, agilný a podporuje štandardy ako je DevOps, Lean IT a pritom si necháva to najlepšie z "best practice" IT Infrastructure Library.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněMedzi cieľovú skupinu celkom patria všetci, ktorí sú zainteresovaní v IT projektoch, IT Service Managemente, zodpovedajú za návrh, vývoj, správu a riadenie IT služieb v organizáciách. Najčastejšie ide o pozície:
ITIL 4 Update je niečo, čo povznesie vaše IT oddelenie na nový strategický level. Pomocou nových 7 Princípov, Service Value Chain a ďalších noviniek si získate a upevníte kľúčovú úlohu na biznisovej aj strategickej úrovni organizácie. Po absolvovaní tohto úvodu budete chcieť novú verziu.
To vám garantujeme.
V knihe sa dočítate všetko o metodike ITIL 4 a kľúčových konceptoch service manažmentu, 4 dimenziách service manažmentu, ako pomáha ITIL service value system, ITIL management practices a ďalšie techniky.
Úvod do ITIL
ITIL 4
Coffee Break
ITIL 4 benefits
ITIL 4 Certifikácia
Kurz prebieha v čase od 9h do 13h alebo od 13h do 17h.
Zoznámime vás so základnými princípmi ITIL, ktoré vychádzajú zo starej verzie a v novej zostávajú. Ukážeme vám rozdiely a prínosy ITIL 4 Update. A zameriame sa aj na certifikáciu.
TAYLLORCOX roadmapa vám ukáže najlepší spôsob, ako upgradovať ITIL v3 na ITIL 4 a efektívne doplniť a rozvíjať získané znalosti do nových princípov, ktoré obsahuje ITIL 4.
Znalosť staršej verzie ITIL je výhodou, nie však podmienkou.
Bezplatná mobilná aplikácia pre projektových manažérov. Výkladový a prekladový slovník.
Obsahuje konsolidované termíny a definície tisícok manažérskych výrazov v oblasti riadenia projektov, programov, portfolia, rizík, enterprise architektúry, bezpečnosti, ochrany osobných údajov a mnohých ďalších štandardov:
Excelentné hodnotenie ☆☆☆☆☆ od 1558 hodnotiacich
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Kurz bol veľmi dobre zorganizovaný a pán školiteľ vysvetlil všetko veľmi zrozumiteľne a nemal problém odpovedať aj na dodatočné otázky.
Nakoľko som úplný nováčik v odbore, kurz mi pekne vykreslil čo ma čaká.
Celkovo som spokojný, aj keď 2x posunutý termín mi spôsobil menší problém.
Cenné informácie prezentované na tomto kurze, ktoré môžem využiť pri ďalšom kurze ITIL 4 Foundation.
Kurz bol dobrou príležitosťou na rámcové oboznámenie sa prístupom ITIL.
Veľmi prínosný kurz.
Prínosný kurz s hodnotnými informáciami, ďakujem.
Obsah kurzu, materiál i školiteľ úplne splnili moje očakávania. Zatiaľ sa idem sústrediť na iné témy, avšak k certifikácii na ITIL Foundation sa časom zrejme ešte vrátim.
Pre mňa v poriadku, ako úvodné intro to splnilo očakávania.
Ďakujem za výborný úvod do problematiky ITIL framework
Zobraziť ďalších 10 recenzií absolventov
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?