ITIL 4 je doslova evolúciou existujúcej verzie ITIL v3. Oproti starším aktualizáciám umožňuje flexibilný prechod na nový štýl riadenia IT služieb (IT Service Management), ktorý vyžaduje moderná digitálna doba. Aktualizácia (zatiaľ len EN verzia) reaguje na rýchle a zložité IT prostredie, v ktorom sa dnes nachádzame. Prináša úplne nové best practice pre riadenie, ktoré je agilnejšie a manažérsky vyspelejšie, než kedykoľvek predtým.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněITIL 4 nemieri len na IT Management a profesionálnych konzultantov. Základný kurz v úrovni ITIL 4 Foundation možno odporučiť všetkým, ktorí sa venujú IT projektom, alebo digitálnej transformácií. Kurz je vhodný aj ako most z ITIL v3.
Nová verzia ITIL prichádza po viac ako 10 rokoch, v úplne novej štruktúre, vrátane nových akcelerátorov a modulov. Preto z vlastnej skúsenosti neodporúčame 1-2 denné skrátené kurzy, ale absolvovanie celého programu ITIL 4.
Naše kurzy sú pripravené tak, aby bol zaistený bezproblémový prechod z ITIL v3 na ITIL 4. Ochránite tak investície vložené do školenia, posilníte kariéru Service Managera a budete schopní zlepšiť výkon vašej organizácie vďaka úplne novým best practice.
V novej verzii je rad nových materiálov, techník a postupov, ktoré je nutné si osvojiť a preukázať úspešným zložením ITIL 4 certifikácie.
Verzia ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálne spracované materiály, vrátane radu šablón, schém, procesov a nástrojov, ktoré vám pomôžu aplikovať novú verziu v praxi. Ide okrem iného o tieto podklady:
09:00 – 10:30
4 ITSM dimensions
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
ITIL Service Value Chain
12:15 – 13:15
Obed | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Service Relationship
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Important ITIL terms
09:00 – 10:30
Key Concept of ITSM
10:30 – 10:15
Coffee Break
10:45 – 12:15
Key Concept of ITSM II.
12:15 – 13:15
Obed | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Key Concept Value Creation
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
7 ITIL Guiding Principles
09:00 – 10:30
Purpose of key ITIL Practices
Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Purpose of key ITIL Practices
Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.
12:15 – 13:15
Obed | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Key Practices in Service Value Chain
Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 17:00
Certification
Intenzívny 3 dňový kurz je určený nielen novým záujemcom, ale aj súčasným absolventom ITIL v3, ktorí si chcú upgradovať znalosti podľa najnovšej verzie.
Výklad kurzu prebieha v slovenskom jazyku so zachovaním anglických výrazov, materiály (official ITIL education kit) a skúška je v angličtine.
Samotný kurz nevyžaduje predchádzajúce skúsenosti s ITIL & ITSM.
Ak ste predchádzajúci kurz absolvovali bez nostrifikácie PeopleCert, prečítajte si prosím zmenu licenčných podmienok.
Účastníci obdržia zošit nadácie ITIL, ktorý obsahuje všetky prezentačné materiály, poznámky k predmetu, prípadové štúdie a praktické skúšky.
V knihe sa dočítate všetko o metodike ITIL 4 a kľúčových konceptoch service managementu, 4 dimenziách service managementu, ako pomáha ITIL service value system, ITIL management practices a ďalšie techniky.
Bezplatná mobilná aplikácia pre projektových manažérov. Výkladový a prekladový slovník.
Obsahuje konsolidované termíny a definície tisícok manažérskych výrazov v oblasti riadenia projektov, programov, portfolia, rizík, enterprise architektúry, bezpečnosti, ochrany osobných údajov a mnohých ďalších štandardov:
Excelentné hodnotenie ☆☆☆☆☆ od 1553 hodnotiacich
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Dobrá organizácia, občerstvenie. Problematika dostatočne vysvetlená, aj na základe príkladov z praxe.
Dobrý základ pre prehľad postupov dobrej praxe v rovine ITSM.
Odporúčam, dobrá skúsenosť.
Veľa nových informácií v krátkom čase, ale zvládnuteľné (s dobrým školiteľom).
Oceňujem veľa príkladov z praxe.
Kurz bol super. Dozvedel som sa kopec nových informácii, ktoré mi umožnia napredovať.
Dobré školenie, páčila sa mi možnosť detailne odkomunikovať jednotlivé body + školiteľ vhodne dopĺňal príklady.
Kurz má prínos pre uvedomenie si určitých procesov, prípadne možnosť upraviť existujúce.
Veľmi dobrý školiteľ - príklady z vlastnej praxe.
Dobrá organizácia školenia, dobrý výklad s praktickými príkladmi.
Zobraziť ďalších 10 recenzií absolventov
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?