ITIL® Service Strategy

IT executives, business leaders, and anyone involved in IT services, can use this publication as a guide to the best practices needed for a service strategy that delivers results and achieves business goals.

The service strategy stage of the ITIL service lifecycle is crucial for defining an IT service strategy that operates effectively within its business context. Valuable on its own, ITIL Service Strategy will give even greater benefits when used as part of the fully integrated approach described by the other core publications within the ITIL lifecycle suite.

This publication represents the combined experience and knowledge of practitioners from across the world, offering a framework for quality IT services, together with the processes, functions and capabilities needed to support them.

Key benefits

  • Describes a practical, step-by-step approach to develop an IT service strategy that will generate the right business outcomes

  • Recommends principles, processes and activities that can be put straight into practice

  • Identifies potential challenges, risks, and critical success factors

  • Targets improved customer satisfaction, reduced costs, and improved efficiency

  • Helps to identify business opportunities

  • Demonstrates the value of IT services by focusing on positive business outcomes

  • Encourages agility to respond to market changes and maintain critical competitive advantage.

  • Cena bez DPH: €100.00
    Cena s DPH: €110.00
  • Na opýtanie
  • opýtať sa
ITIL<sup class='sup'>®</sup> Service Strategy

najžiadanejšie materiály

Knihy
PRINCE2 Agile® Guidance

Komplexný manuál prináša najaktuálnejší návod ako zvládnuť agilné riadenie projektov

Bestseller

Cena€160.00

ITIL knihy
Kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 edition

Kniha poskytuje praktickú osvetu metodiky ITIL 4. Pre dokonalú ilustráciu sú všetky príklady postavené na fiktívnej spoločnosti.

Bestseller

Cena€95.00

Knihy
Managing Successful Projects with PRINCE2 v.17

PRINCE2 Manuál zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre

Bestseller

Cena€140.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value

ITIL®4: Drive Stakeholder Value je zameraný na odborníkov, ktorí sú zodpovední za správu a integráciu zúčastnených strán, na tých, ktorí sa zameriavajú na cestu a skúsenosti zákazníka a tých, ktorí sú zodpovední za podporu vzťahov s partnermi a dodávateľmi. 

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Leader: Digital and IT Strategy

ITIL®4 Leader: Digital and IT Strategy forms one publication of the higher-level guidance towards the Strategist Leader designation, following ITIL4 Foundation.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: High-velocity IT

ITIL®4 Specialist: High-velocity IT odokrýva spôsoby, ktorými digitálna organizácia a digitálne operačné modely fungujú v High-velocity IT prostredí.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) pokrýva hlavné činnosti správy služieb a zameriava sa na integráciu rôznych hodnotových tokov a činností za účelom vytvárania, poskytovania a podpory produktov a služieb s podporou IT.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Managing Professional Package

Kompletná sada kníh ITIL 4 Managing Professional.

Bestseller

Cena€480.00

Knihy
PRINCE2® 7 Managing Successful Projects

Najnovší PRINCE2 Manuál 7 edície zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre.

Bestseller

Cena€140.00

Chcete získať darček k narodeninám?