Formát skúšky:
Medzi najväčšie prínosy patrí lepšia efektivita, zvýšenie produktivity, zavedenie princípov kontinuálneho zlepšovania, posilnenie spolupráce a koordinácie medzi IT a zvyškom organizácie. ITIL® Practitioner sa zároveň skvele doplňuje so štandardmi ako DevOps, SCRUM a ďalšie..
Formát skúšky:
Každý z modulov Intermediate má iné zameranie v oblasti IT Service Managementu. Moduly sú rozdelené do 2 kategórií Lifecycle a Capability Stream. Výhodou Lifecycle je, že sa viac zameriava na praktické a strategické riadenie IT služieb.
V module SS získate znalosti a techniky, ktoré vám pomôžu riadiť riziká, plniť a rozvíjať strategické ciele v rámci organizácie alebo určitého programu. Stratégia býva v organizáciách často podceňovaná. Uplatňovaním best practice ITIL zlepšíte komunikáciu a posilníte zainteresovanosť jednotlivých členov tímu.
Formát skúšky:
Naučíte sa techniky pre neustále zlepšovanie v rámci životného cyklu IT. Ukážeme vám ako riadiť vývoj a integráciu IT služieb až do nasadenia v procesoch organizácie.
Formát skúšky:
Service Operation tiež preukázateľne zlepšuje správu IT služieb. Uplatňovaním týchto princípov pomáha organizácii zvládať prevádzkové činnosti efektívne.
Formát skúšky:
Techniky, ktoré si osvojíte v module ST pomáhajú organizáciám lepšie zvládať a riadiť zmeny IT služieb v súlade s požiadavkami užívateľov a v nadväznosti na obchodnú stratégiu. Prechod je tiež potrebný pre flexibilné riadenie zmien a zlepšovanie poskytovaných služieb.
Formát skúšky:
Obsahuje tiež pokyny o nástrojoch a technológiách, ktoré môžu byť použité na podporu CSI, ako aj hodnotenia rizík a riadenia kritických faktorov úspechu. CSI pomáha organizáciám prispôsobovať sa meniacim potrebám koncových užívateľov a tiež zvyšovať efektivitu a návratnosť investícií.
Formát skúšky:
Chcete získať darček k narodeninám?