Technik podpory (support) Senior

Rozšírte si základné znalosti a problematiky pri poskytovaní aplikačnej podpory systému Fabasoft Folio/eGov-Suite

Po absolvovaní školenia dokážete samostatne vykonávať administráciu systému Fabasoft Folio/eGov-Suite, ako aj riešiť zložité incidenty koncových používateľov.

  • Výklad v slovenskom jazyku.
  • Materiály v slovenskom alebo v anglickom jazyku.
Chcete porovnať s ďalšími kurzami?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

!!! Termíny !!!

Školenia FABASOFT budú uskutočňované v termínoch, ktoré sa dojednajú osobitne podľa Vášho záujmu a preferencií.

V prípade záujmu kliknite na tlačidlo nižšie a kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Dohodneme sa s Vami na ďalšom postupe a veľmi radi Vám pripravíme školenia podľa Vašich požiadaviek. 

Kontaktujte nás

Predpoklady a cieľová skupina

Predpoklady na absolvovanie

  • min. SŠ vzdelanie, VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa
  • absolvované školenie aj s certifikáciou „Supportný technik Junior“
  • administratívne schopnosti
  • pokročilé znalosť systému Fabasoft na úrovni správcu

Cieľová skupina

  • pracovníci aplikačnej podpory, ktorí vykonávajú L1 a L2 aplikačnú podporu pre koncových používateľov systému Fabasoft Folio/eGov-Suite
Predpoklady a cieľová skupina

Obsahová náplň školenia

  • Logovanie.
  • Rozšírená konfigurácia prostredia.
  • Spúšťanie skriptov.
  • Vytváranie a spúšťanie aplikácií.
  • Webové služby.

Ciele školenia

  • Po absolvovaní školenia dokážete samostatne vykonávať administráciu systému Fabasoft Folio/eGov-Suite, ako aj riešiť zložité incidenty koncových používateľov.
  • Oboznámite sa s pokročilými a expertnými zručnosťami a problematikou pri poskytovaní aplikačnej podpory systému Fabasoft Folio/eGov-Suite.
  • Získate znalosti na administráciu a riešenie zložitých používateľských incidentov a úloh pri správe systému Fabasoft Folio/eGov-Suite.

Harmonogram

Prvý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:00

Blok 1

  • ČASŤ 1.: Rozšírená konfigurácia prostredia.

10:00 – 11:00

Blok 2

  • ČASŤ 2.: Rozšírená konfigurácia prostredia.

11:00 – 11:15

Coffee break

11:15 – 12:15

Blok 3

  • ČASŤ 3.: Rozšírená konfigurácia prostredia.

12:15 – 13:15

Obed

13:15 – 14:15

Blok 4

  • ČASŤ 4.: Rozšírená konfigurácia prostredia.

14:15 – 15:15

Blok 5

  • ČASŤ 5.: Rozšírená konfigurácia prostredia.

15:15 – 15:30

Coffee break

15:30 – 16:30

Blok 6

  • ČASŤ 6.: Rozšírená konfigurácia prostredia.

Druhý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:00

Blok 1

  • ČASŤ 1.: Logovanie.

10:00 – 11:00

Blok 2

  • ČASŤ 2.: Logovanie.
  • ČASŤ 1.: Spúšťanie skriptov.

11:00 – 11:15

Coffee break

11:15 – 12:15

Blok 3

  • ČASŤ 2.: Spúšťanie skriptov.

12:15 – 13:15

Obed

13:15 – 14:15

Blok 4

  • Vytváranie a spúšťanie aplikácií.

14:15 – 14:30

Coffee break

14:30 – 15:30

Blok 5

  • ČASŤ 1.: Webové služby.

15:30 – 16:30

Blok 6

  • ČASŤ 2.: Webové služby.

Oboznámenie sa s pokročilými a expertnými zručnosťami a problematikou pri poskytovaní aplikačnej podpory systému Fabasoft Folio/eGov-Suite.

  • Dĺžka bloku 60 minut
  • Vyučovacích hodín 12 hodín
  • Občerstvenie áno
  • Skúška áno
  • Predpoklady
    • Min. SŠ vzdelanie, VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa.
    • Absolvované školenie aj s certifikáciou „Supportný technik Junior“.
    • Administratívne schopnosti.
    • Pokročilé znalosť systému Fabasoft na úrovni správcu.

Certifikácia

  • Názov certifikácie/certifikátu: Špecialista na podporu, analýzu problémov, riešenie problémov a údržbu komplexných informačných systémov založených na Fabasoft e-Gov Suite 2016 – 2023 - Level Senior
  • Spôsob a forma realizácie certifikácie: prezenčne
  • Jazyk certifikácie: slovenský
  • Jazyk vydaného certifikátu: nemecký
  • Platnosť vydaného certifikátu: 1 rok
Certifikácia

Ako kurz hodnotia absolventi?

V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.

Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.

Vaše hodnotenie
*****

Chcete to pripraviť na mieru? Kontaktujte nás!

Zavolajte nám a my vám poradíme.

Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hviezdičkou sú povinné

Chcete získať darček k narodeninám?